چرا وزن مان کم نمیشود ؟!

0

آیا هر روز کالری خود را می شمارید ؟

آیا هر روز کیلومترها پیاده روی می کنید ؟

آیا به خود گرسنگی طولانی میدهید ؟آیا ساعتها وقت خود را در باشگاه می گذرانید؟ آیا با خوردن یک لیوان آب چاق میشوید؟

اگر همه این کارها رو انجام میدهید ولی وزنتان ثابت مانده است به رعایت نکات زیر توجه کنید ؟

۱- انجام تمرینات قدرتی در کنا ورزشهای هوازی به زبان ساده یعنی ورزش با استفاده از وزنه

هدف : تقویت عضلات بجای چربی

۲- عدم استفاده از غذاهای فرآوری شده وحاوی نگهدارنده ها مثل کالباس . سوسیس . پیتزا . بیسکویت . نان سفید و ……این مواد باعث تجمع چربی در شکم میشوند

۳- کاهش استرس وتغییر فرم زندگی استرس باعث ترشح کورتیزول شده ومنتهی به انباشته شدن چربی در شکم میشود تا  بدن را در حالت تداعفعی قرار دهد .

۴- افزایش تحرک :  متابولیسم بدن را افزایش میدهد وباعث کالری سوزی میشود به حرکتی منتهی به توقف ترشح لیپاز و لذا توقف تجزیه چربی ها میگردد.

۵- مصرف غذاهای سالم :  میوه وسبزیجات بعلاوه قدری پروتئن ومواد مغذی مثلا به سالادتان  بادام  گردو  پسته  اضافه کنید اما به تعداد کم وقدری پنیر کم چرب روی آن بریزید و چند تکه نان سبوس دار

Comments are closed.